Alla inlägg under september 2010

Av Blivande fru... - 18 september 2010 22:13

I veckan så kommer festlokalen att slutbetalas.. Så är det när man väljer en populär lokal. Känns så skönt att faktiskt ha det gjort.


I veckan så beslutade jag mej också för hur jag ska göra med efternamnet.. Så slipper jag fundera mer på det. Vill ni veta?? nja, jag suger nog på den karamellen ett tag till...


På måndag har jag och Thomas vart tillsammans i 3 år. Snabbt det har gått. Det känns som att det inte gått så lång tid. Vi möttes för första gången hemma hos Thomas kusin och jag kan än idag inte glömma när våra blickar möttes för första gången. Hoppas jag aldrig glömmer det..


Inbjudningarna har inte blivit utskickade ännu. Det har vart lite saker emellan.. På måndag kväll skickas de. Så vet ni... Kan redan nu meddela att tyvärr kan vi inte bjuda alla som vi känner... Vi har trots allt en familj att försörja undertiden och barnen kräver sitt. Så ekonomin tillåter inte att vi bjuder precis alla, jag hoppas ni har förståelse för detta och att ni förstår att det inte handlar om er personligen. Om vi hade haft råd så hade vi mer än gärna bjudit varenda en som vi känt / har känt sedan vi föddes...


Snart ska jag börja fundera på hur klänningen ska utformas.. En kär vän till mej ska sy den åt mej. Ska bli spännande att få se den växa fram..


// en mycket lycklig blivande fru...

Skapa flashcards